„Cel mai bun vaccin impotriva bolilor infectioase comune este o dieta adecvata.” (Organizatia Mondiala a Sanatatii)

„Scleroza multipla, o boala ce in final isi lasa victimele complet paralizate, este una dintre afectiunile de care sufera mii de oameni din lumea vestica. Si totusi, aceasta boala este complet necunoscuta africanilor, asiaticilor si sud americanilor care nu au „beneficiat” de excelenta medicina vestica. Scleroza laterala amiotrofica, o boala teribila a sistemului neuromuscular este, de asemenea, necunoscuta de toti cei din zonele mentionate. Aceeasi situatie este si cu miopatia si distrofia musculara intalnita numai la vestici. Epilepsia care este in crestere in tarile dezvoltate este foarte rar intalnita in celelalte tari. Nevrozele anxioase, nevroza compulsiva si, in general, bolile mintale severe de care sufera milioane de pacienti din lumea vestica sunt aproape necunoscute in aceste grupe ce nu au „beneficiat” de medicina moderna si vaccinare.” ( din discursul profesorului Georges Vithoulkas, 1994 , Parlamentul Suediei ).

marți, 7 aprilie 2009

Subiect fierbinte : este eficienta vaccinarea bebelusilor sau le dauneaza sanatatii ?


Sursa: Urban Iulian

Acest subiect este unul care a suscitat interesul parintilor din Romania, mai ales in conditiile in care in majoritatea tarilor din UE, vaccinarea bebelusilor, nu este integral obligatorie, adica vaccinuri contra pojarului sau rujeolei nu sunt obligatorii, fiind extrem de multe cazuri raportate de bebelusi care au suferit vatamari sau chiar au decedat din cauza acestor vaccinuri.

Cazul a fost adus in prim-planul discutiilor de catre Ionela S. care mi-a trimis acest mesaj :
Numele meu este S. Ionela si sunt din Bucuresti. Am descoperit site-ul dumneavoastra de curand si ma bucur foarte mult pentru asta. Mi-am facut si eu curaj sa va scriu pentru ca ma framanta o problema de ceva timp si nu stiu cu cine sa ma consult.

E vorba de vaccinarile obligatorii pentru bebelusi. Am citit multe articole pe internet despre cat de periculoase sunt aceste vaccinuri pentru copilasi.

Fetita mea are 10 luni. Pana acum, i-am facut toate vaccinurile obligatorii, dar, de-acum inainte nu mai vreau sa i le fac.

Intrebarea mea este daca neefectuarea lor atrage vreo sanctiune legala pentru mine ca parinte?

Exista vreo lege sau vreun amendament care imi ofera mie ca parinte libertatea de a refuza aceste vaccinuri pentru copilul meu?

Trebuie spus faptul ca, daca un parinte refuza sa isi vaccineze copii, atunci el NU ESTE SUPUS NICI UNEI SANCTIUNI LEGALE ci trebuie sa dea o declaratie pe propria raspundere care se va inmana medicului de familie pentru a fi atasata la dosarul copilului pentru ca medicul sa nu poata fi acuzat ca nu a pus in vederea acestui parinte faptul ca trebuia sa isi vaccineze copilul.

Insa problema eficientei si gradului in care dauneaza aceste vaccinuri este foarte mare.

CrisIacob, deschidea un topic in acest sens, in 2003 pe desprecopii.com cand spunea :

As vrea tare mult sa deschidem un topic pe aceasta tema, mai ales ca subiectul este fierbinte, in plina epidemie de pojar.
Pe scurt, parerea mea este ca totul este umflat ca o gogoasa, deoarece pojarul nu este nici pe departe o boala atat de crunta precum se vehiculeaza acum in presa. Poate lumea a uitat, dar bolile copilariei le-am facut majoritatea dintre noi, pe cand eram mici, si nu se vorbea de atatea complicatii cate par sa fie acum.
Pe de alta parte, nimeni nu sufla o vorba despre efectele adverse ale vaccinarii precum si de reactiile secundare ale acestora.
Inainte de introducerea vaccinarii in masa impotriva rujeolei, incidenta maxima a bolii apartinea grupei de varsta 5-9 ani. In aceasta grupa de varsta boala imbraca de obicei forme usoare la copiii cu imunitate normala, cu status nutritional si igienic rezonabile. Spre deosebire de boala naturala care confera imunitate pe viata, vaccinul ofera protectie doar cativa ani, astfel ca unul din efectele cele mai vizibile ale vaccinarii in masa importiva rujeolei a fost schimbarea distributiei pe grupe de varsta a bolii, cu scaderea incidentei in grupa 5-9 ani, si cresterea incidentei bolii in randul sugarilor, adolescentilor si adultilor, grupe de varsta la care riscul si severitatea complicatiilor sunt mult mai mari.
Vaccinul impotriva pojarului este un element din triplul vaccin ROR (Rujeola-Oreion-Rubeola), administrat la varsta de 15 luni. Medicii sustin ca vaccinul este necesar pentru a preveni encefalita rujeolica.
Dupa ce v-a speriat cu posibilitatea improbabila a encefalitei rujeolice, rareori doctorul dvs. va va spune despre pericolele asociate cu vaccinul impotriva pojarului. Vaccinul anti-rujeolic este asociat cu encefalopatia si o serie de alte complicatii precum PESS (panencefalita sclerozanta subacuta), care cauzeaza solidificarea materiei cerebrale si este invariabil mortala. Alte complicatii neurologice uneori fatale asociate cu vaccinul anti-pojar includ ataxia (imposibilitatea coordonarii miscarilor musculare), retardul mintal, meningita aseptica, convulsiile si hemipareza (paralizia unei jumatati a corpului). Complicatiile secundare asociate vaccinului pot fi si mai inspaimantatoare. Ele includ encefalita, diabetul cu debut in copilarie, sindromul Reye si scleroza multipla.
Lasand la o parte teoria, din pacate am intalnit cazuri particulare de copii vaccinati, a caror stare s-a inrautatit progresiv de la data efectuarii vaccinului, pentru ca apoi in 2-3 zile acestia sa-si piarda viata.
Eu cred ca este cazul sa tragem un semnal de alarma si sa facem tot posibilul sa luptam pentru dreptul nostru de a alege si de a fi pe deplin informati.

Asa a procedat Daniela Mirela cand a refuzat sa-i faca vaccin copilului ei.

Eu m-am bucurat de acordul dr. noastre, am dat o declaratie pe propria raspundere, semnata, pe care a pus-o in fisa copilului. Lor le trebuie ca sa nu aiba probleme cu Sanepidul.
A fost de acord cu mine si m-a sprijinit.
Eu am luat hotararea dupa ce am vorbit cu mai multi pediatri de la stagiile pe care le-am facut si am preferat sa imi asum aceasta raspundere.


In Germania nu exista obligativitatea vaccinarii. Comisia de vaccinari (STIKO) recomanda insa o vaccinare repetata, incepind cu virsta de sugar: incepind cu luna a 2-a, pina la 11 ani, copilul ar trebui vaccinat de mai multe ori. Doctorii care vaccineaza au datoria de a informa despre avantajele si dezavantajele vaccinari, iar parintii au responsabiliatea de a se informa si din alte surse, pentru ca apoi sa ia o decizie. Responsabilitatea parintilor se refera in primul rind la a proteja copilul de boli periculoase, si in al 2-lea rind, la a proteja societatea.

Iata se spune si Anca Tanasica
Ieri am vb cu o dr.pro/vaccinare despre acest subiect...mi/a spus ca vaccinurile sunt obligatorii pentru ca sist.imunitar al copiilor e din ce in ce mai slabit...acum o boala a copilariei usoara imbraca forme cu complicatii... si am intrebat/o si io de ce e sit.imunitar asa slabit??? nu cumva tocmai din cauza vaccinarii in masa si in disperare??? a trebuit sa admita ca da!!!! sist.noastru imunitar e din ce in ce mai slabit din cauza (nu e singura cauza, dar e cea mai importanta) vaccinarilor in masa fara discernamant, fara o urmarire atenta, rapeluri facute dupa ureche, statistic, fara a se tine cont direct dc copilul respectiv are sau nu aticorpii cat sa/l fereasca de acea boala...dar io sunt optimista...cand se va ajunge la distrugerea autoimuna a rasei umane...io voi fi oale si ulcele...nu voi vedea!!!!...chiar dc acum imi chinui neuronii cu aceste probleme...mai bine nu stiam de ele...na ca iar ma intreb dc "fericiti sunt cei saraci cu duhul" se refera la bunurile materiale sau la "saracia" de la etajul superior al corpului uman...
Intrucat problema este spinoasa si discutiile incepute aici http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=64708&whichpage=1 au fost abandonate in 2005, cand ajunsese la pagina 36, va propun sa continuam discutia asupra LEGALITATII SI INTERESULUI justificat de vaccinarea bebelusilor, pentru ca suntem parinti si avem dreptul si obligatia sa stim daca trebuie sa refuzam aceeste vaccinari, daca ele dauneaza copiilor nostri, si sa nu acceptam un vaccin doar pentru ca asa ne spune medicul , sau doar pentru ca marile firme producatoare de medicamente trebuie sa vanda si ele cuiva aceste produse !

ASTEPT REACTIILE VOASTRE!

Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com

14 comentarii:

  1. Vad ca in Romania se vaccina copii foarte mult fara ca parintii sa fie informati exact de efectele secundare scrise si in prospectul vaccinurilor care ar trebui sa fie citite prima de a se vaccina copilul. Eu scriu din Italia, am doua fetite, am crezut totdeauna ca vaccinurile fac bine dar am descoperit ca nu e asa, vaccinurile pot face in anumite persoane f.f. rau. Eu am avut si fetita cea mai mica care a avut probleme foarte mari pin urma vaccinurilor de antimeningoccoc si antipneumococcic mai precis cu primul abia facut a avut febra pentru 3 luni fara nici un raspuns concret din partea medicilor, iar cu cel pneumicoccic abia facut la nici o ora a facut febra de 40.2 si in plus in aceeasi seara i-a iesit pe tot corpul porpora(mari pete rosu inchis)si a inceput cursa in spitale, i-au gasit si neutropenie (atunci cind globulele albe scad pe punctul de a nu avea deloc imunitate)vsh piastrine foarte putine (190) foarte mare si valorile ficatului ASTGOT, ASTGPT foarte mari, in spital toti spuneau ca nu e vaccinul dar cum nu daca prima de al face fata mea nu avea numic (i-am masurat si febra)innaite de vaccinare!!!!Oricum ne-au spus asa de la o zi la alta ca fata ar fi suspecta de leucemie si ne-au trimis la cel mai mare centru de oncohematologie din Pavia, unde i-au facut si antibiotice etc. Innainte de a iesi din spital ne-au spus ca sistemul imunitar a inceput sa functioneze normal dar oricum rezultatele examenelor de singe erau inca "in declin"....si au scris pe foaia de iesire din spital ca au fos doar mici infecti recorente, cum mici ifecti daca fata mea nu avea nimic prima de a primi acel vaccin!!!Oricum dupa am luat legatura cu una dintre asociatile care se ocupa de daune de la vaccinari ( se numeste C.O.R.V.E.L.V.A din Padova )si am facut semnalarea la Ministerul Sanatati
    Vreau doar sa spun sa se faca mare ATENTIE la aceste vaccinuri care in anumite persoane pot avea reacti f. grave si vaccinurile nu sunt caramele ca platesti una si-ti dau trei.....CITITI PROSPECTELE SI CERETILE LA MEDICI DE FAMILIE CA E UN DREPT AL NOSTRU !!!
    In orice caz am vazut ca in Romania e foarte mare dezinformare in ceea ce privesc vaccinurile. Aici in Italia de la Nord la Sud sunt o gramada de asociati si organizati care se ocupa cu cei care au avut probleme dupa vaccinuri ca si :
    "COORDINAMENTO NAZIONALE
    DANNEGGIATI DA VACCINO
    ORGANIZZAZIONE DI VOLONTARIATO"(C.O.N.D.A.V aceasta e o alta asociatie)
    riconosciuta ONLUS con decreto Regione Lombardia n. 1747 del 12.02.04
    IV° GIORNATA NAZIONALE PER
    RICORDARE LE PERSONE DECEDUTE O
    RESE DISABILI DAI VACCINI(a IV ZI NATIONALA PENTRU A AMINTI DE PERSOANELE CARE AU MURIT SAU AU RAMAS HANDICAPATE IN URMA VACCINURILOR)
    12 novembre 2007
    Ceea ce denota ca sunt o gramada copii care au ramas handicapati sau au murit din cauza vaccinurilor nu e asa cum spun iei ca e 1 copil la 700.0000. Plus stiti ca in 2002 toata Europa a fost declarata FREE ZONE de catre O.M.S in ceea ce priveste poliomelita deci de consecinta nici nu ar mai servi vaccinul!!!
    PENTRU CEI CARE STIU LIMBA ITALIANA PENTRU MAI MULTE INFORMATI PUTETI SA CAUTATI PE NET "Rai Report" (din 15.10.1998, IL VIRUS DELL'OBBLIGO) unde se vorbeste deschis despre vaccinuri, e o emisiune de pe canalul de tv Rai 2
    ORICUM AR TREBUI SA SE FACA SI IN ROMANIA ASTFEL DE ASOCIATI PENTRU A AJUTA PERSOANELE CARE NU VOR SA-SI VACCINEZE COPII SAU CARE AU AVUT DEJA DAUNE IN URMA VACCINURILOR LA ACESTIA DIN URMA SA POATA SA FIE AJUTATI IN OBTINEREA UNEI DESPAGUBIRI IN CAZURI MAI GRAVE. EU CRED CA AR TREBUI SA FIM TOTI PARINTII DESPAGUBITI MAI ALES PENTRU DESINFORMAREA si ca de multe ori desinformarea pe noi ne costa foarte scump!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.report.rai.it/RE_elenco/0,11515,1999-categoria-352,00.html
    Pe acest site se gasesc multe informati pentru cine stie limba italiana, e un video de la emisiunea Rai Report de pe canalul de TV Rai3 unde vorbeste despre vaccinuri, se numeste IL VIRUS DELL'OBBLIGO(VIRUSUL OBLIGATORIU), unde veti ramane socati despre ceea ce se spunea despre vaccinuri deja in 1998.....cu tot de comentari si interviuri de la persoane la care copii au murit din cauza vaccinurilor....

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi ne numaram printre parintii considerati de majoritatea "inconstienti" (asa am fost clasificati noi, nu vreau sa jignesc pe nimeni), care nu ne-am vaccinat copilul, care acum are 1 an si 6 luni.
    Am incercat sa aflam cat mai multe despre aceste vaccinuri obligatorii, am cautat pe internet, in carti, am intrebat in jur, dar nu am reusit sa aflam foarte multe, caci, se pare, este un subiect "de nediscutat"... Asta a fost reactia doctorului de familie cand am incercat doar sa initiem o discutie pe aceasta tema.Inca de la primele cuvinte: "Stiti, am vrea sa discutam cu Dvs despre aceste vaccinuri..." am starnit o reactie puternica si violenta, in care am fost facuti in toate felurile, mai mult sau mai putin academic, inconstienti, ca ne credem noi destepti, ca ce pregatire avem noi sa contestam ani de studiu si cercetare, cum putem sa inlocuim ani de facultate de medicina cu niste "chestii" scrise de "unii" pe internet, etc.Noi eram doar la inceputul "cercetarii" noastre, incercand sa aflam motive pro dar si contra vaccinarii si eram foarte doriti sa purtam discutia asta cu oameni avizati in domeniu, cine altii decat medicii... Dar nu am avut cu cine!Am schimbat dr de familie, am mers la un doctor care se ocupa si cu homeopatia si care nici ea nu si-a vaccinat al doilea copil.Nu putem spune ca am aflat de la ea prea multe, dar macar nu ne-a pus sa inghitim galusca si gata: "Pentru ca trebuie, de aia va vaccinati copiii".Nu suntem nici acum perfect convinsi ca a fost cea mai buna decizie, caci nu avem atat de multe informatii incat sa stim cu siguranta ceva.Dar decat sa riscam cine stie ce boli mult mai grave decat oreionul, pojarul si etc, mai bine asa...
    O intrebare am si eu insa: ce vom face cand va trebui sa ducem copilul in colectivitate, gradinita, scoala, etc?Acolo trebuie aviz epidemilogic (parca asa se cheama). Sanepidul le da voie sa primeasca si copii nevaccinati sau, daca primesc, suporta cine stie ce consecinte?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ioana F.

    Nu vă faceți griji, am doi copii nevaccinați și amândoi sunt la școală/gradiniță. Vreau să spun că in sezonul rece copiii mei au cele mai puține absențe pe motiv de boală...gripă/răceală...
    Cât despre dosar, nu-l buchisește nimeni din scoarță în scoarță.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mine copilasul are un 1 si o luna,nu a fost deloc vaccinat,se simte foarte bine.Are un imunitet foarte puternic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt mamica unui baietel de 1 an. Am facut la 2,4,6 luni vaccinul Infarix hexa(cel cu plata nu cel obligatoriu) parerea dr. ca cele cu plata sunt mai bune. Ca mama am crezut ca fac ce e mai bine puiutului meu , dar stupoare la 4 luni cand i-am facut Rotarix-ul copilul a facut o oribila dermatita atopica cu care ne luptam si acum. Dr. a spus ca se mai intampla dar foarte rar. Dr. homeopata care se chinue si ea cu noi sa ne ajute sa scapam de dermatita nu este de acord sa-i mai facem micutului nici un vaccin, dar intrebarea mea este daca i-am facut pana acum nu este spre binele copilului sa-i facem si vaccinul de 1 an (Infarix Penta si Priorox). Nu stiu ce sa mai cred . asa ca va intreb ce sa fac , m-ati cam speriat cu tot ce a-ti scris despre vaccinuri.
    Cu respect,
    Irina.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Iri

    Majoritatea mămicilor cad în capcana numită "apel la autoritate".Doctorii şi farmaciştii sunt interesati dpdv material. Dacă populaţia ar fi sănătoasă, dacă medicamentele ar vindeca definitiv, producătorii de medicamente, implicit doctorii, ar da faliment. De aceea "previn" acest faliment cu ajutorul vaccinurilor.
    Absolut toate vaccinurile, sunt factori de inductie a bolilor autoimune si chiar a bolilor pt. care chipurile se face preventia..

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Novaccin

    Spuneai ca ai copii nevaccinati la scoala. Se poate si asa? Am crezut ca nu primesc copiii la gradinita/scoala daca nu sunt vaccinati. Nu vreau sa-mi vaccinez copilul dar as vrea sa mearga la scoala.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu există nicio lege care să interzică copiilor nevaccinați frecventarea școlii sau a grădiniței..

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am facut vaccinul RoR (acum am 24 de ani) si la 16 ani: surpriza! Am facut oreion. A fost "grozav". Asa ca m-am decis sa nu ii fac vaccinuri bebelusei mele. Reactia pe care am primit-o de la medici a fost :"cum adica sa nu ii faci?! e obligatoriu! vrei sa moara?!" Apoi vaccinurile pana la un an au fost facute tac pac fara informatii , adica doar :"Ii facem vacinul cutarescu" Punct. :( Uneori am senzatia ca nici medicii de familie nu sunt bine informati in legatura cu pericolul lor, pentru ca dr nostru a spus ca ii face doar pe cele obligatorii pe cele optionale doar la cererea noastra. Am zis categoric ca nu vreau nici un vaccin antigripal sau alte porcarii ca astea sunt indeajuns chiar si asa. oricum ma simt vinovata si pt ele...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Novaccin
    Eram curioasa daca ai intampinat greutati. Chiar daca nu exista o lege care sa interzica copiilor nevaccinati sa mearga la scoala, nu este o practica des intalnita in Romania si ma astept la impedimente ridicate de autoritati. Mai am cateva luni pana la nastere si incerc sa decid in privinta asta. Nu le-ai facut nici un vaccin?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric nu exista nici o problema in a-ti da copiii nevaccinati la scoala, nu trebuie sa-ti faci nici un fel de problema

      Ștergere
  12. ...Nu știu și mi-e frică să mă gândesc dacă nu cumva a scăpat un "anti-hepatită" în primele ore după naștere... Se face cu acord "prezumat"... În rest nimic.
    (Vaccinul anti-hepatită distruge celulele pancreatice. Introducerea administrării lui la nou-născuți i-a contrariat până și pe cercetătorii care l-au produs...)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua. Am o fetita de 2 luni. Nu am facut nici un vaccin si nici nu am de gand... doctorul ne-a cerut acea "declaratie pe proprie raspundere" ... cu gradinita si scoala - ne-om "descurca".
    P.S. - sora mea are 2 copii - de 3 si respectiv 2 ani. N-au nici un vaccin facut si sunt sanatosi tun ! (le-a prins doar pe cele din prima zi, in maternitate (la stat), ca nici n-au intrebat-o... e OBLIGATORIU)
    P.S.S - in maternitate (privat) din 6 mamici - 3 am ales sa nu facem vaccinurile.
    - doctoritza de familie e suparata rau ca are o serie intreaga de parinti care refuza vaccinarea :)

    asta e situatia la mine. fiecare sa decida ce re de facut.

    RăspundețiȘtergere

„Cel mai bun vaccin impotriva bolilor infectioase comune este o dieta adecvata.” (Organizatia Mondiala a Sanatatii)

„Scleroza multipla, o boala ce in final isi lasa victimele complet paralizate, este una dintre afectiunile de care sufera mii de oameni din lumea vestica. Si totusi, aceasta boala este complet necunoscuta africanilor, asiaticilor si sud americanilor care nu au „beneficiat” de excelenta medicina vestica. Scleroza laterala amiotrofica, o boala teribila a sistemului neuromuscular este, de asemenea, necunoscuta de toti cei din zonele mentionate. Aceeasi situatie este si cu miopatia si distrofia musculara intalnita numai la vestici. Epilepsia care este in crestere in tarile dezvoltate este foarte rar intalnita in celelalte tari. Nevrozele anxioase, nevroza compulsiva si, in general, bolile mintale severe de care sufera milioane de pacienti din lumea vestica sunt aproape necunoscute in aceste grupe ce nu au „beneficiat” de medicina moderna si vaccinare.” ( din discursul profesorului Georges Vithoulkas, 1994 , Parlamentul Suediei )

HARTĂ ARTICOLE

Vaccination Could kill or destroy your children PROOF!

TVR -exterminarea romanilor-STERILIZAREA FETELOR SI FEMEILOR

Merk si vaccinurile cancerigene

Mercurul